Hledej
Knihy dle roku vydání
1900, 1969, 1986, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018

7 principů masového marketingu

Kód produktu: AL9788025119112
Autor: Mark Earls
Vydavatel: Albatros Media
Rok vydání: 2008
EAN: 9788025119112
Počet stránek: 296
Vazba: brožovaná lepená
Dostupnost: skladem informace
Dostupných ks: 20
335,00 Kč
ks
MOC: 399,00 Kč, ušetříte: 16% / 64,00 Kč
7 principů masového marketingu

Popis produktu 7 principů masového marketingu

Knihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním.
Užitečné IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.
Česká pošta
Kontakt AMIPA, s.r.o
Pražská 67
535 01 Přelouč

+420 733 283 838
+420 603 150 900

amipa@amipa.cz
Ohlasy zákazníků

Výborná komunikace, rychlé dodání, ochota, skvělé ceny. DoporučujiAutor: Nikola


Přidat ohlas | Všechny ohlasy

© 2017 Prodej knih, internetové knihkupectví Amipa

0.0942 | administrace | tvorba www