Hledej

7 principů masového marketingu

Kód produktu: AL9788025119112
Autor: Mark Earls
Vydavatel: Albatros Media
Rok vydání: 2008
EAN: 9788025119112
Počet stránek: 296
Vazba: brožovaná lepená
Dostupnost: skladem informace
Dostupných ks: 34
335,00 Kč
ks
MOC: 399,00 Kč, ušetříte: 16% / 64,00 Kč
7 principů masového marketingu

Popis produktu 7 principů masového marketingu

Knihu využijí pracovníci marketingových oddělení, reklamních agentur, politici, státní úředníci a další lidé, kteří potřebují změnit nebo nějakým způsobem ovlivnit chování velké skupiny lidí. Autor jim nabízí své zkušenosti při budování nových modelů davového chování, vysvětluje pojetí a principy fungování davového marketingu, zamýšlí se nad způsoby ovlivňování, kreativitou, vírou, interakcemi, napodobováním.
Užitečné IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.
Česká pošta
Kontakt AMIPA, s.r.o
Pražská 67
535 01 Přelouč

+420 733 283 838
+420 603 150 900

amipa@amipa.cz
Ohlasy zákazníků

Výborná komunikace, rychlé dodání, ochota, skvělé ceny. DoporučujiAutor: Nikola


Přidat ohlas | Všechny ohlasy

© 2017 Prodej knih, internetové knihkupectví Amipa

0.1014 | administrace | tvorba www