Sociální marketingové kampaně v Česku II. (e‑kniha)

Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku II. Bezpečnost a prevence zranění“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí...

Zobrazit celý popis

K tomuto produktu máte DOPRAVU ZDARMA

Elektronická kniha je dílo převedené do datového elektronického souboru ve formátech: MOBI, Adobe PDF nebo ePUB.
Nejedná se o tištěnou knihu, ani o knihu na nosičích CD, DVD apod.

Dostupnost: ihned ke stažení (po zakoupení je produkt možné ihned stáhnout v elektronické podobě)

Knihu je možné stáhnout ve formátu .pdf
Stáhnout ukázku

69 Kč

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

© AMIPA s.r.o. [https://www.prodej-knih.cz/]