Moderní metody a techniky marketingového výzkumu (e‑kniha)

Hana Svobodová, Lenka Mynářová, Roman Kozel

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového...

Zobrazit celý popis

K tomuto produktu máte DOPRAVU ZDARMA

Elektronická kniha je dílo převedené do datového elektronického souboru ve formátech: MOBI, Adobe PDF nebo ePUB.
Nejedná se o tištěnou knihu, ani o knihu na nosičích CD, DVD apod.

Dostupnost: ihned ke stažení (po zakoupení je produkt možné ihned stáhnout v elektronické podobě)

Knihu je možné stáhnout ve formátu .epub, .pdf nebo .mobi
Stáhnout ukázku

339 Kč

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

© AMIPA s.r.o. [https://www.prodej-knih.cz/]