Marketing management (e‑kniha)

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále rostoucí význam udržitelného a „zeleného“...

Zobrazit celý popis

K tomuto produktu máte DOPRAVU ZDARMA

Elektronická kniha je dílo převedené do datového elektronického souboru ve formátech: MOBI, Adobe PDF nebo ePUB.
Nejedná se o tištěnou knihu, ani o knihu na nosičích CD, DVD apod.

Dostupnost: ihned ke stažení (po zakoupení je produkt možné ihned stáhnout v elektronické podobě)

Knihu je možné stáhnout ve formátu .pdf
Stáhnout ukázku

1.947 Kč

Jiné varianty

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

© AMIPA s.r.o. [https://www.prodej-knih.cz/]