Smích v televizní reklamě (e‑kniha)

Monografie představuje výsledky rozsáhlé analýzy zobrazování smíchu v televizních reklamích spotech, které byly vysílány v český televizí. Detailně se zabývá otázkami jako kdo se v reklamách směje, kde se směje, čemu se směje, jaké místo má smích v ději spotu, a podobně. Závěry analýzy jsou...

Zobrazit celý popis

K tomuto produktu máte DOPRAVU ZDARMA

Elektronická kniha je dílo převedené do datového elektronického souboru ve formátech: MOBI, Adobe PDF nebo ePUB.
Nejedná se o tištěnou knihu, ani o knihu na nosičích CD, DVD apod.

Dostupnost: ihned ke stažení (po zakoupení je produkt možné ihned stáhnout v elektronické podobě)

Knihu je možné stáhnout ve formátu .pdf
Stáhnout ukázku

69 Kč

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

© AMIPA s.r.o. [https://www.prodej-knih.cz/]