Specifika marketingu luxusních značek (e‑kniha)

Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.   V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další...

Zobrazit celý popis

K tomuto produktu máte DOPRAVU ZDARMA

Elektronická kniha je dílo převedené do datového elektronického souboru ve formátech: MOBI, Adobe PDF nebo ePUB.
Nejedná se o tištěnou knihu, ani o knihu na nosičích CD, DVD apod.

Dostupnost: ihned ke stažení (po zakoupení je produkt možné ihned stáhnout v elektronické podobě)

Knihu je možné stáhnout ve formátu .epub, .pdf nebo .mobi
Stáhnout ukázku

288 Kč

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

© AMIPA s.r.o. [https://www.prodej-knih.cz/]