Nápady se neprodávají samy. Zatímco síly globalizace, automatizace a umělé inteligence ohrožují každý obor, dobré nápady nestačí pouze mít. Pradávná schopnost přesvědčování je klíčem k výjimečnosti, získání náskoku a dosažení úspěchu v moderním světě.
Komunikace už zdaleka není pouze „jemnou“ dovedností, ale lidským faktorem, který vás učiní nezastavitelnými, neodolatelnými a nenahraditelnými, a získá vám kýžené pětihvězdičkové ohodnocení. Autor bestselleru Mluv jako TED Carmine Gallo v této knize rozebírá
Aristotelovu metodu přesvědčování způsobem, který dokáže inspirovat současné posluchače. Zatímco povaha práce se mění, a technologie nám umožňuje vmžiku přepravit zboží i informace z jednoho konce planety na druhý, umění komunikace se stává čím dál důležitějším.
Gallo vyzpovídal neurovědce, ekonomy, historiky, milionáře a ředitele společností jako je Google, Nike a Airbnb, aby dokázal, jakým způsobem ve vás jejich slova dokáží podnítit představivost a zažehnout jiskru. Ve věku informací máte pouze takovou hodnotu jako vaše nápady. Tato
kniha vám pomůže na vzestupu z průměrnosti do výjimečnosti, a ve věku automatizace vám dá šanci. Dozvíte se také: •která schopnost zvýší podle miliardáře Warrena Buffetta vaši hodnotu o 50 % •proč vaše práce může spadat do kategorie, kde 75 nebo víc % vašeho příjmu
závisí na vaší schopnosti prodat své nápady •jaké tři společné body mají zakladatelé Airbnb s úspěšnými hollywoodskými filmy •proč byste měli dospělé lidi přesvědčovat jazykem třeťáků •jakou metodu použili Steve Jobs, Leonardo da Vinci a Picasso, aby ze svých
mozků dostali to nejlepší